Friday, December 31, 2010

MAKAN 19 BUAH

PERNAHKAH ANDA MAKAN 19 JENIS BUAH BERSERTA KULIT & BIJI ?


SEDAP & BERKHASIAT!

Monavie merupakan gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon. Gabungan 19 jenis buah buahan terpilih dan terbaik di dunia dalam membekalkan daya tenaga secara optima untuk badan kita. 

Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa melalui RND. Ianya mempunyai unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh mampu merangsang penyembuhan LUAR BIASA serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.  Melindungi saluran darah, mengurangkan risiko berkaitan  kanser, mengeluarkan bahan toksik, meningkatkan daya ingatan dan tenaga batin serta awet muda!
 
Boleh digunakan oleh semua lapisan umur dan penyakit. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi serta phylonutrients yang mampu melawan penyakit serta menjamin meningkatkan kesihatan  yang optimun. Mencantikkan kulit serta menghasilkan DHA yang tinggi untuk otak. Sesuai untuk kanak-kanak bawah 12 tahun serta ibu mengandung. Mampu mencegah Sakit Jantung & Strok serta membantu mengurangkan berat badan.  

MonaVie merupakan gantian nutrisi yang mantap buat mereka yang tidak gemarkan sayur.
Gabungan 19 jenis buah ini terdiri daripada kandungan kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral mineral dan garam garam unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit, diantaranya:
  1. Kencing Manis
  2. Buah Pinggang
  3. Sakit Jantung/ Saluran darah
  4. Kolestrol Tinggi
  5. Darah Tinggi
  6. Stroke/Lumpuh
  7. Masaalah saraf/ Parkinson
  8. Gout /Sakit Sendi /Arthritis
  9. Lemah Lutut
  10. Osteoporosis/ Tulang rapuh
  11. Sakit tulang belakang
  12. Kanser /Tumor
  13. Gastrik , Masaalah usus
  14. Eczema / Gatal-gatal
  15. Sakit kulit / Kulit Muka Bermasaalah
  16. Jeragat (faktor usia) /Jerawat
  17. Resdung
  18. Stress / Kemurungan
  19. Letih Lesu /Sengal badan
  20. Asma/ Lelah
  21. Alahan / Alergi
  22. Mandul
  23. Jangkitan Faraj
  24. Lemah Tenaga Batin/Mati Pucuk
  25. Senggugut
  26. Haid Tidak Teratur
  27. Menopause /putus haid
  28. Hormon tidak seimbang
  29. Lemah Antibodi
  30. Denggi
  31. Jangkitan Virus/ Bakteria / Parasit/ Fungus
  32. Sembelit / Cirit birit
  33. Buasir
  34. Ingatan lemah/ Mudah Lupa
  35. Alzheimer/ Nyanyuk
  36. Mengawal HIV
  37. Buah pinggang
  38. Masalah Pundi Kencing, Angin Pasang 
  39. Migrain
  40. Sukar tidur malam
  41. Lain-lain Penyakit
PENGAMBILAN 60MLS (2 oz) MONAVIE SEHARI ADALAH BERSAMAAN 13 HIDANGAN BUAH-BUAHAN.


3 ANTARA BERIBU TESTIMONIAL :

Normala Omar (pelakon siri OPAH) sudah hilang penglihatannya akibat tahap kencing manisnya yang terlalu tinggi! dengan meminum Jus MonaVie, Kak Normala sudah dapat melihat semula, tekanan darah tinggi sudah menurun dan kencing manis sudah sampai ketahap yang amat membanggakan. Beliau kini sihat sejahtera & bertenaga 

Dr Mokhtar, Kuala Lumpur mengidap sakit jantung, paru-paru berair, gout sehingga tidak boleh bergerak apalagi memandu. Setelah 3 hari meminum jus ini beliau boleh berjalan sendiri dan boleh bermain badminton pada hari yang ke 5. Kini beliau tidak lagi mengalami sakit jantung dan paru-paru dan Dr Pakar IJN yang merawatinya juga turut meminum jus AJAIB ini

PUAN SUHAINI, Kuala Lumpur Mengalami masalah haid yang tidak teratur dan migrain dalam masa yang sama. Disebabkan masalah senggugut, beliau  sukar berjalan dan mudah pengsan bila-bila masa.. Selepas satu minggu, beliau  sudah boleh berjalan walaupun dalam panas matahari dan boleh berlari. Kitaran haidnya  juga sudah teratur. Masalah migrain dan demam-demam juga sudah hilang.

ORDER & KETERANGAN HUBUNGI SAYA   

Mimi  010 4364809


No comments:

Post a Comment