Wednesday, January 5, 2011

NAK KURUS?



Dr Perricone mengatakannya pada tahun 2005 melalui bukunya  
"The Perricone Weight-loss Diet":

"Kerana asid lemak yang sangat baik, asid amino, dan profil anti-inflamasi, Acai layak menerima anugerah BINTANG. Salah satu kualiti yang saya sukai dari Acai kerana ianya memberi kita kadar  protein yang tinggi, lemak yang sihat, dan antioksidan yang kuat, semua dalam satu berry menakjubkan. . "(hal. 58-59)



Pendapat Dr Perricone yang Acai membolehkan "semua hormon, neurotransmiter, dan reseptor insulin untuk berfungsi lebih cekap;. Sangat penting untuk mempertahankan homeostasis, iaitu, menjaga tubuh berfungsi dengan betul kerana semua sistem syarikat dalam keseimbangan" (P 59). Ini adalah keyakinan Dr Perricone yang hanya bila baki ini terjadi ianya mampu menurunkan berat badan atau menjaga berat badan yang tidak dikehendaki.



"Acai yang baik untuk menurunkan berat badan kerana ia mengandungi cyanidin"
Dr Perricone berkata bahawa "Acai yang baik untuk menurunkan berat badan kerana ia mengandungi cyanidin, sebuah compond fitokimia antioksidan yang sangat." Tuntutan ini berdasarkan pada laporan kajian Jepun yang menemukan bukti bahawa cyanins bekerja dengan mengurangkan penyerapan lemak dan "menguras lemak tubuh". (P 59)

"Acai buah merupakan sumber hebat memberikan tubuh anda itu keperluan sehari-hari nutrisi"
Jika anda mengambil jus acai berry untuk hidup sihat umum, 1 hingga 2 ons sehari.


Jika anda cuba untuk menurunkan berat badan dan hendak menggunakan Acai berry jus untuk membantu anda mendapatkan tubuh anda seimbang, 2 hingga 4 oz sehari bergantung pada saiz dan pola makan anda, jika anda telah makan banyak makanan olahan perlulah minum lebih. Ingat ini bukan apa yang akan membuat anda kehilangan berat badan. Hal ini akan meletakkan tubuh anda dalam keadaan fisiologi yang lebih baik bagi anda untuk membakar kalori lebih, maka anda kena minum lebih. Anda perlu mendapatkan tubuh anda ke titik yang mana anda berada dalam keadaan "seimbang".


Bagaimana Acai Berry Membantu Mempercepatkan penurunan berat badan.

Ramuan alami dengan lemak esensial, serat, asid amino pitosterol dan bekerja sama untuk membantu tubuh anda membakar lemak secara lebih efisien, makanan di proses dengan lebih cepat dan mempu mengurangkan berat yang anda mahukan.
Asid  Lemak /Fatty Acid
Tubuh kita memerlukan asid lemak esensial untuk meningkatkan metabolisma yang membantu mengurangkan berat badan dengan cepat dengan kehadiran Omega-3 dan Omega-6 fatty acids. Kebetulan terdapat  asid lemak yang banyak dalam berry Acai.

Asid Amino
Acai berry kaya dengan asid amino, yang secara luas dikenal sebagai blok bangunan protein. Otot-otot anda memerlukan asid amino dalam rangka untuk beroperasi dengan baik dan untuk mengelakkan dari trauma atau tekanan  latihan yang lain. Kerana asid lemak dalam Acai meningkatkan metabolisme anda dan asid amino membina otot anda, kita boleh mengatakan bahawa nutrisi dalam berry Acai membantu tubuh anda membakar lemak dan tenaga lebih cekap, menyebabkan anda kehilangan berat badan.

Serat
Acai mengandungi banyak jumlah serat, yang membantu saluran pencernaan anda membantu memindahkan makanan melalui tubuh anda. Dengan cara ini, kelebihan makanan tereliminasi daripada diserap dan berubah menjadi lemak. Serupa dengan asid lemak yang disebutkan di atas, serat juga membantu untuk memuaskan rasa lapar.

Pitosterol

Gabungan ini  membantu menguatkan saluran pencernaan anda, menggerak bahan sisa keluar dan menyerap nutrisi lebih cekap. Acai berry adalah salah satu kemungkinan sumber pitosterol.




ACAI BERRY, Selain dari berfungsi untuk menurunkan berat badan dan mengekalkan bentuk badan yang unggul, ianya terbukti secara saitifik mengandungi banyak nutrisi dan vitamin yang amat diperlukan oleh tubuh. Ianya juga mampu menyembuhkan penyakit kanser mengikut recomendasi dari Doktor Pakar Kanser. Acai juga maenguatkan sistem immunisasi tubuh justeru mampu menangani pelbagai penyakit yang mudah merebak. Acai berry juga mampu memanjangkan umur dengan kebolehannya menyembuhkan pelbagai penyakit dan juga berupaya mengekalkan keremajaan dan kenjalan kulit. Baca dengan lebih lanjut akan kelebihan ACAI BERRY disini


HUBUNGI MIMI 010 4364809 

No comments:

Post a Comment